miercuri, 27 iunie 2007

Povestea lor...

Ii vezi in fiecare zi, grabiti sau nu, singuri sau cu vecinii, cu plase incarcate sau cu mana goala, mergand incet sau repede, in sus sau in jos, batranii ne macina zilnic gandirea impaienjenita cu aceeasi intrebare sacaitoare: Unde merg ei ? Este atat de enervant sa te gandesti la acest lucru, incat lipsa hartiei igienice, dimineata, de la baie mi se pare un fleac. Ei sigur se duc undeva. Dar unde? De ce se trezesc asa de dimineata si se duc la culcare atat de devreme? De ziua lor incepe la ora 6 a.m si a noastra la 14 pm ?
Sunt sigur ca si tu ai o parere, nu fii indiferent. Da-ne un indiciu despre “ Unde merg batranii ?”

28 de comentarii:

Anonim spunea...

Merg spre ceva mai bun decat Romania... in Iad de exemplu

Anonim spunea...

Am spus: SA MEARGA BATRANII!!! si au mers! nimeni nu stie unde, nimeni nu stie de ce... nimeni nu stie cu ce scop... sau ce obiective au... cert este ca nu s-au dus la Teoria Argumentarii la examen.

Anonim spunea...

au o organizatzie secreta ji planifica o recucerire a romaniei, un nou atac ar fi benefic mai ales acum, cand e cald si pensiile se pare ca se topesc in soare .. don`t know ... e o posibilitate

Anonim spunea...

se duc sa gaseasca o coada la care sa sta in fata vreunui magazin, de unde sa afle ultimele stiri politice, sport, etc. din pacate nu mai exista cozi, dar ei inca le mai cauta.

Anonim spunea...

Si eu imi pun intrebarea asta cand merg la facultate si autobusul e plin de batrani la 8 dimineata sau cand la 35 de grade e plin de batrani pe strada , raspunsul e ca se plictisesc rau si merg oriunde , pandesc vecinii in orice ar face , cauta cozi la care sa stea fiindca acolo au ocazia timp de o ora sa se planga la alti batrani de boli si de dureri sau de lipsuri , nu vreau sa fiu rau dar multi nu au demnitate,poate multi au pierdut-o in perioada comunista...

Anonim spunea...

pai io cred ca le-a intrat in reflex....si nush...merg peste tot..pe strada, prin autobuz, metrou, magazine....cu fetele alea ale lor zbarcite si cu privirea inraita...pt k's frustrati k's impotenti din toate punctele de vede...k's niste fosile de care nu mai are nimeni nevoie..., din obisnuita, pentru a le face viata celorlati insuportabila macar pt cateva momente (cand urla la tine sa te dai de pe un loc din metrou k ei is batrani si bla bla bla)

Anonim spunea...

Unii din ei se duc la piatza sa nu moara saracul student de foame... Ca unii la 20 si ceva de ani nu stiu sa-si faca o portie de cartofi prajiti sau sa-si spele...

Anonim spunea...

Felicitari. Tocmai ati picat comunicarea publica

Anonim spunea...

se intorc defapt

Anonim spunea...

Gata, Vio!Ca nu mai merg saracii!Unii au facut deja febra musculara!
Semnat: Invizibila

Anonim spunea...

Presupun ca ai plecat in urmarire..Ca altfel nu vad sorti de izbanda!
Semnat: Invizibila

Anonim spunea...

super fain numai ca dak mai au tupeu sa se mai plimbe mult cred ca populatia Romaniei va scadea considerabil......Vio ai cuvantul....

Anonim spunea...

terminati ma cu Vio asta... cine-i vio? e vreun batran?

pies: s-au dus sa-l vada pe Batranul Satului pentru ca el nu poate sa se miste... are acest privilegiu

Anonim spunea...

:-| nush daca s-a gandit cineva ca si noi o sa ajungem batrani.. daca avem noroc
trecand peste toate fazele ca vai ne incomodeaza , deranjeaza,ocupa spatiu..de parca nu ar fi si ei oameni.. cea mai naspa faza pt mine de cand am venit in cj .. veneam o data d la cora si aveam si eu 2 pungi,si trec pe langa un batranel care imi zice: sper sa vin si eu la fel de incarcat..cu zambetul pe buze.
nu zic.. si eu de cate ori m-am enervat de privirile insistente, insinuante.. dar mai sunt si mom in care nu vad altceva decat faptul ca sunt foarte necajiti..adusi de spate, imbracati ponosit..etc :-??

Anonim spunea...

De fapt totul e o conspiratie... Bãtrânii au ceva secret headquarters, si se trezesc la 6 dimineata, ca atunci sunt goale strãzile si nu-i poate urmãri nimeni sã afle unde este centrul lor.
În centrul ãla, fac planuri pânã la ora 7, când se trezeste restul lumii, si se împart pe echipe, astfel încât toate mijloacele de transport în comun si toate strãzile înguste sã fie acoperite de cel putin 10 dintre ei.
În plus, au dosare detaliate cu fiecare om din Cluj, si au grijã ca, dacã ai o zi aglomeratã sau te grãbesti, sã fie cel putin vreo 2 care sã meargã pe stradã înncceeet, în fata ta, astfel încât sã nu-i poti depãsi.

Pufossu spunea...

Mai, batranii doar ti se pare ca se duc, ei de fapt vin! Totul e simplu: uite, imagineaza-ti o linie a orizontului... un cap carunt din cale-afara urcand linia orizontului..
(sniff), dupa care vezi urcand, cu tot cu el, caruciorul cu cumparaturi (putine si necesare).
Se apropie in continuare... trece de tine... si abia acuma pleaca.
Unde? Acasa, fratele meu, ca e cald, sa poata sta jos, dar mai ales in chiloti :>

Anonim spunea...

de`ar fi asta cea mai mare problema cu care ne confruntam ... mai bine ne`am pune alte semne de intrebare... nu?

T spunea...

pensionarii nu merg nicaieri in mod special.

Anonim spunea...

hmmm.. pe motilor inainte de statia de la spitalul de copii, cand vii din centru, sunt doi batranei evacuati in strada, cu toate lucrurile si toata viata lor asezata pe trotuar, pusa la perete... credeti ca putem face ceva?
cine e de vina ca acei batrani nu mai au unde sa mearga? sau de unde sa vina?

Anonim spunea...

ei se duc sa isi dea restanta la TA in toamna ca si mine

Anonim spunea...

avem o vacanta in treaga sa vedem unde merg ei

Anonim spunea...

majoritatea sunteti nishte ignoranti...nu va ganditi ca batranii aia pe care ii dispretuiti au fost odata exact ca voi...shi timpul nu trece asa greu cum credeti...o sa ajungeti si voi akolo...is la ora 8 in autobuz pentru ca la 10 is 45 de grade...sau au de facut cumparaturi pt nishte nepotei incompetenti...si se culca la ore 9 seara pentru ca probabil au ramas singuri si n-au la ce sa se uite la televizor...sau pentru ca ii dor ochii de la atata citit...

Anonim spunea...

Batranii se duc in Gheorghieni!! va zic eu, it's a FACT!!! media de varsta in scara mea e de 80 de ani...cu tot cu mine si inca vreo 4-5 studenti care mai stau in chirie. si tind sa fiu si eu de acord cu marea teorie a conspiratiei; batranii is niste persoane foarte frustrate, care nu au ce face decat sa barfeasca despre vietile tutror vecinilor, rudelor, cunoscutilor...sa se uite la "emisiuni" precum Din dragoste("ioi, tu, ce-mi place baiatu asta, Mircea Radu!"...citat din baba la care stau), Surprize,surprize sau pe OTV, la Dan Senzationescu indirect....etc etc.
ah, si mai zicea cineva ca suntem niste insensibili, ca nu ne dam seama ca si noi vom ajunge ca si ei....tin sa-i spun acelei persoane ca eu NU mi-am propus sa ajung la 150 de ani, ca nu am de gand sa traiesc atat incat unicul meu scop sa fie ca sa-mi enervez si incomodez rudele sau persoanele de pe strada, ca nu am de gand sa ajung o povara pentru altii.....si, nu in ultimul rand, ca ma voi sinucide la 50 de ani, asta ca sa nu ajung asa cum am mentionat mai sus.
Multumesc.
P.S.: autografele maine, dupa oralul la TA ;)

Anonim spunea...

scopul acestui blog este de a antrena/scoate la iveala imaginatia... ce va coace minte.. roadele rotitei pe care se invarte hamsteru ala mic si pricajit din capul fiecaruia... cat de "bolnavi" sunteti, cat va duce bila... s daca citeati am si scris asta pe prima pagina a blogului: NU VREM SA LEZAM BATRANII!!! n-am nimic cu ei, vreau doar sa fac din chestia asta un mod de a ne scapa singuri de frustrarile noastre si anume: sunt nervos ca nu am loc in autobuz.. dar de ce tre sa iau autobuzu? a? v-ati pus vreodata intrebarea asta? de ce sunt asa multi batrani? i-a ajuns si pe ai batranetzea? si tot asa... si in plus cel mai important lucru: eu ma distres de minune citind pe aici ce mai fata mintea romanului dintr-o tara in plin declin social, moral si etic dar mai ales in plin proces de becalizare...
si da! i-a ajutat cineva pe batranii de pe motilor ca azi vroiam sa pun la cale ceva dar am aflat ca nu mai stau pe trotuar...

Anonim spunea...

Mloakattoloe te vad eu cand ajungi la 50 de ani daca o sa mai ai aceleasi prostii in cap...iti doresc sa nu fie asa pt binele tau...
o tot dati inainte ca nimeni nu vrea sa jigneasca pe nimeni...si cu toate astea ii dati inainte cu aberatiile...in fine...pana la urma...cam asta va invata la scoala aia...sa dati din papagal aiurea chiar cand nu e nimic de spus...[si prin asta n-am vrut sa jignesc pe nimeni;)]

Anonim spunea...

Unde merg batranii? De unde vin batranii? Merg si vin tot acolo unde mergem si venim si noi. Si ei merg la magazin sau la posta sa mai plateasca ceva facturi. Atat ca ei nu merg la facultate merg la adunarea aia a lor unde vorbesc de cucerirea planetei si trasformarea tutror in batrani sau cel putin asa cred eu. Nu merg in cluburi merg la ...De fapt la ora aia dorm. Dar recupereaza dimineata cand merg la ceva cluburi exclusiv pentru batrani care sunt deschise de la 5 dimineata la 8 ca sa nu vina vreunu sub 60 pe acolo. Si oare batranii se intreaba unde merg studentii? Se tot intreaba ce ne grabim asa. Pai ne grabim ca incepe seminarul peste 5 minute si inca nu am ajuns in statie. Va las. Ciao.

Anonim spunea...

ratacitori la nesfarsit ma-ntreb de unde au atata energie sa paseasca... pas cu pas toata viata lor ajunge la capatul lumii, la apocalipsa proprie... oare asta cauta ei?

Ena si Alexandra spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.